اتحادیه هواداران سایبری سپاهان اتحادیه هواداران سایبری سپاهان عاشقان سپاهان
عاشقان سپاهان
اخبار و مقالات و تحليلها درباره باشگاه سپاهان و ورزش استان اصفهان

 زلاتکو کرانچار عصر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت تهران در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: به نظر من شرایط ما در حال حاضر بهتر از قبل است زیرا نسبت به بازی الاهلی یک روز بیشتر استراحت داشتیم؛ ما طی ۴ روز دو بازی مهم انجام دادیم که هر دو بازی برایمان مهم بود؛ دیگر به بازی الاهلی فکر نمی‌کنیم و تنها به فکر بازی نفت هستیم که باید در آن به پیروزی برسیم. 

وی با اشاره به شرایط تیمش برای مسابقه فردا ادامه داد: بازی فردا برای کسب قهرمانی بسیار مهم و کلیدی است چون مسابقه فردا راهی را برای قهرمانی باز می‌کند و بعد از آن قهرمانی دیگر دست خودمان است؛ ما در صورت پیروزی در بازی فردا به موقعیتی می‌رسیم که دیگر به نتیجه حریفان توجهی نمی‌کنیم و اهمیت بازی فردا را برای بازیکنان خود تشریح کرده‌ایم. 
سرمربی سپاهان به پیروزی تیمش در بازی رفت مقابل نفت تهران اشاره کرد و ادامه داد: اگرچه ما در دیدار رفت بازی باخته را بردیم، اما می‌دانیم که نفت فردا به دنبال جبران این نتیجه است و با وجود اینکه سرمربی نفت آشنایی کاملی از سپاهان دارد، ایمان دارم که بازیکنان سپاهان عملکرد خوبی از خود به نمایش خواهند گذاشت. تیم ما بهتر از بازی‌های گذشته ظاهر خواهد شد و بدون شک بهتر از بازی رفت با نفت ظاهر خواهیم شد. 
وی افزود: هواداران ما کاملا متوجه‌اند که بازیکنان ما بر خلاف میل و خواسته خود، مانعی به نام خستگی را پیش رو داشتند و از نظر بدنی خسته بودند اما تیم ما باید دین خودش را به هوادارانی که در روزهای سخت به ورزشگاه آمدند، ادا کند؛ بدون شک تماشاگران ما بیش از مسئولان و بازیکنان تیم از باخت الاهلی ناراحت شده‌اند اما مطمئن باشید فردا این باخت را جبران می‌کنیم. 
کرانچار در پاسخ به این سئوال که چرا کمتر از علی احمدی در بازی‌های سپاهان استفاده می‌شود، گفت: احمدی از ناحیه گردن دچار مصدومیت شده و آمادگی کامل برای مسابقات سنگین مثل بازی استقلال و الاهلی را نداشت اما او در بازی تراکتورسازی ستاره بود و در ایام نوروز تحت نظارت تیم پزشکی ما مداوا شد؛ محرم هم با مصدومیتی از ناحیه زانو مواجه بود که در بازی الاهلی با احتیاط بازی کرد و ما به این دلیل از او استفاده نکردیم که در بازی‌های آینده به او به شدت احتیاج داریم. 
وی در مورد تغییر زمان بازی تیمش مقابل نفت تهران بیان داشت: مدیریت دو باشگاه در جلسه مشترک با سازمان لیگ از منافع خود دفاع کردند و به جای اینکه بازی در همان روز برگزار شود، ما با یک روز دیرتر به مصاف خواهیم رفت البته ما اگر هر ۳،۴ روز یک بار بازی داشته باشیم، روان‌تر بازی می‌کنیم. 
سرمربی سپاهان در مورد پیروزی استقلال در رقابت‌های آسیایی در هفته شکست سپاهان بیان داشت: استقلال هرچند در عربستان بازی را برد اما در بازی‌های آینده خود، بلایی که سر تیم ما آمد، بر سر این تیم نیز خواهد آمد و آنها به این مسئله اعتراض خواهند کرد؛ به نظر من مسئولان سازمان لیگ باید برای باشگاه‌هایی که در آسیا حضور دارند، از قبل برنامه‌ریزی انجام می‌دادند تا این مشکلات به وجود نیاید. 
 کرانچار با انتقاد از تغییر زمان برخی بازی‌های لیگ و جام حذفی بیان داشت: در اروپا هم هر ۳،۴ روز یک بار بازی انجام نمی‌دهند و حتی اگر اینگونه باشد، بازی‌ها بدون جابجایی صورت می‌گیرد و برنامه‌ها اینقدر دچار تغییر نمی‌شود اما نمی‌دانم چرا در ایران زمان بازی‌ها اینقدر جابجا می‌شود. 
وی اضافه کرد: به دنبال هر دو جام هستیم و دوست داریم به مرحله بعد آسیا صعود کنیم؛ باید به احتمالات فکر کنیم و اگر الاهلی را در خانه‌اش شکست دهیم، می‌توانیم به مرحله بعد صعود کنیم. 
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و نفت تهران از ساعت ۱۷:۳۰ فردا شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, توسط سيدعليرضاسجاد